פסח בגן היפני

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

פסח בגן היפני

פסח אפריל 2018 "סוד הגן היפני" לחג האביב, לירוק ולפריחה.

**הגן היפני בשטח פרטי בקיבוץ חפצי-בה והגעה אליו אפשרית בהרשמה טלפונית מראש לסיור. נעמה עמית 054-6634348**

עכשיו שיא עונת הטיולים ליפן לפריחת הדובדבן ואתם מוזמנים כאן, לטעום מהטעם היפני, בסיור מרתק בגן קטן ומטופח, שהוא גם ישראלי וכולו קסמי תרבות יפן. סיורים במהלך כול החג ובשלישי מיוחד אחה"צ עם מופע קערות טיבטיות.
ישראלים רבים מסתקרנים ומרגישים משיכה עזה ליפן. למי שאינו יכול לטוס עכשיו, למי שמתכנן טיול ולמי שהיה ומאז מתגעגע ב"טירוף" – הסיור בגן הוא שער נפלא לתרבות וחגיגה של ברכות מהאמונות והמסורות היפניות- מלווה באביזרים מקוריים מיפן.

הגן מאפשר חיבור לטבע ולשקט. האיריס היפני פורח, גם הנימפיאות במים ומעניין לשמוע עד כמה הפרחים חשובים במסורת ואיזו ברכה נהדרת הם נותנים למבקר. צמוד לגלבוע המרשים, משקיף לנוף הנהדר של עמק חרוד ורמת יששכר, גן שהוא יפני מסורתי ועוטפים אותו מינים שונים של עצי ארץ ישראל. בריכה עם דגי קוי, פנסי אבן מיפן, עצים מעוצבים, סוכת עץ מסורתית, פסלים של זוג עגורים יפנים, אבנים סמליות ובעיקר שלווה, טבע ותרבות.
בסיור תכנים מעניינים על צמחייה, מסורות וחגים ביפן הקשורים למרכיבי הגן.

מאמרים נוספים

דרכו של הלוחם

להעיר את הלוחם הפנימי- מסע משנה חיים המשימה: בריאות, איזון , כח ואריכות ימים. כולנו גיבורים, כולנו מתגברים, כולנו נסחפים

ציפורים

רשימת המינים

דרור ירדן . Dead See Sparrow רשימת מיני ציפורים – עמק המעיינות והגלבוע. מפתח : מפתח: יציב (Resident) R מקיץ

בניית תיבות קינון לתנשמות

בניית תיבות קינון לתנשמות

רקע: השימוש בתנשמות כמדביר ביולוגי של מכרסמים, אשר התחיל בארץ בשנות השמונים של המאה הקודמת, התפשט בכל האזורים החקלאיים מעמק

להזמנות חדרי אירוח אונליין